До уваги служб таксі в Києві: ремонт мосту на Шулявці

Обмеження руху на шулявці

Як повідомляє Київська міська державна адміністрація КМДА, працівники комунальних служб продовжили модернізацію однієї з центральних розв’язок міста. На протязі 8-10 днів будуть проводитися роботи по сполученню верхніх слоїв покриття підходівна міст з самою ділянкою мосту. Функціонування мосту було відновлено ще 28 грудня 2019 року, але з’їзди з естакади були ще не завершені.

Водіям таксі доведеться будувати свої маршрути щоб оминути проблемну ділянку. Замовити таксі на Шулявці можна завдяки зручному додатку Taxioma – найнижчі тарифи в Києві та зручні авто. Ремонт мосту відбувався на протязі майже 3 років з моменту обвалення у 2017 році. Того ж року В. Петрук розробив проект зі спорудженням трирівневої розв’язки із реверсним кільцем[. Пропускна спроможність ділянки дороги зросла б, а також збереглася б будівля п’ятого цеху Першого Київського машинобудівного заводу. Петиція на підтримку цього проекту набрала достатньо голосів, але була відхилена.

Планувалося що будівля нової розв’язки на Шулявці буде завершена до цього літа, але відбулася затримка при викупі 5 цеху заводу “Більшовик” з державної власності та передачі його на баланс Києва. Згідно чинного законодавства України завод не підлягає приватизації, тому ми можемо надовго забути про існування повноцінної сучасної розв’язки на Шулявці, якщо Фонд Державного Майна ФДУ, або російською ФГИ, відмовиться від передачі напівзруйнованого заводу. Таким чином застаріла бюрократична система заважає модернізації та збільшенні пропускної здатності доріг. Зараз більша частина 5 цеху заводу “Більшовик” порожня і його не використовували за призначенням більше 20 років. В частині будівлі торгують секонд-хендом.

В проект КМДА також входить ремонт підземного переходу та оновлення території навколо розв’язки.

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Пролистать наверх